0
به چه مشاغلی خدمات میدهیم؟

داروسازان و داروخانه ها

خدمات ما برای مارکتینگ داروسازان و داروخانه‌ها شامل ایجاد پروفایل بیماران، بهبود سئو وب‌سایت داروخانه و ارائه آموزش و مشاوره اختصاصی به پرسنل داروخانه است. این خدمات به داروسازان کمک می‌کنند تا با ایجاد ارتباط نزدیک‌تر با مشتریان خود، در مدیریت داروخانه خود به بهبود و ارتقاء بپردازند.

مارکتینگ داروسازان و داروخانه ها

خدمات ویژه داروسازان و داروخانه ها چه کمکی به شما میکند؟​

چرا به حضور آنلاین نیاز دارید ! به زبان ساده شما نیاز به حضور آنلاین دارید زیرا مشتریان شما انتظار کمتری ندارند. خرید آنلاین در حال حاضر عادی شده است و این امر در مورد دارو و محصولات آرایشی – بهداشتی نیز مانند هر کالای دیگری صدق می کند.

اگر مشتریان شما از وب سایت داروخانه شما استفاده نمی کنند، می توانید مطمئن باشید که از رقبا استفاده می کنند.

همه چیز در مورد فروش نیست. وقتی مشتریان مدرن به وب سایت داروخانه دسترسی پیدا می کنند، انتظار دارند که بتوانند در پروفایل خود داروها و محصولات مورد استفاده دوره ای خود را،  سفارش دهند. اگر این خدمات را ارائه ندهید، آنها داروخانه ای پیدا می کنند که این مزیت ها را دارا باشد.

خدمات مارکتینگ میم مدیکو به داروسازان و داروخانه ها

خدمات ما بر اساس ارزیابی نیاز های شماست

خدمات مارکتینگ داروسازان و داروخانه ها

سفیر داروخانه

مصرف کننده آگاه محصولات آرایشی-بهداشتی امروزی به دنبال یادگیری از تجربه دیگران هنگام تصمیم گیری در مورد مراقبت های بهداشتی است. ما اینفلوئنسرهای مثبت را شناسایی می‌کنیم و با ترکیب تجربه ی مثبت مشتریان شما ، کمپین های شبکه های اجتماعی را برگذار میکنیم که نشان دهنده ی فعالیت مدرن و با کیفیت داروخانه شما میباشد .

پروفایل‌ بیمار

ما پروفایل‌های بیمار چند بعدی ایجاد می‌کنیم تا به بیماران در شناسایی خود و هدایت انتخاب مناسب محصولات کمک کنیم. ما جنبه های بالینی ، اجتماعی و رفتاری را با هم در یک پروفایل منحصر به فرد بیمار با درک صمیمی از بیماران شما گردآوری می کنیم تا تجربه کاربری بیمار در وبسایت فروشگاهی شما بهبود یابد.

سئوی وب سایت داروخانه

شما بر روی وب سایت داروخانه خود سرمایه گذاری کرده اید و همراه با تکنیک های پیشرفته سئوی ما رتبه شما در موتورهای جستجو بالا میرود و ترافیک وبسایت شما افزایش پیدا میکند . شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که بیماران و مخاطبان می‌توانند شما را پیدا کنند و برای استفاده از محتوا های معتبر و به روز به شما مراجعه کنند .

آموزش و مشاوره اختصاصی پرسنل داروخانه

یکی از مهم ترین شاخص های داروخانه ها ، ارتباط موثر با مشتریان میباشد. ارتباطات نادرست در داخل داروخانه با بیماران می تواند عواقب نامناسبی برای برند شما داشته باشد. داروسازان باید سبک ها و الگوهای ارتباطی خود را دائما اصلاح کنند تا اطمینان حاصل شود که بیماران اطلاعات مورد نیاز خود را برای درمان مؤثر دریافت می کنند.

با خدمات ما بیشتر آشنا شوید

Our expertise + our experience = the success of your business
تخصص ما + تجربه ما = موفقیت کسب و کار شما
دریافت مشاوره دیجیتال برندینگ با میم مدیکو

هدیه اولین مشاوره خود را دریافت نمایید

پروپوزال

دانلود پروپوزال میم مدیکو

لطفا جهت دانلود پروپوزال، مشخصات خود را در فرم زیر وارد کنید.