0
به چه مشاغلی خدمات میدهیم؟

روانپزشکان و مراکز روانشناسی

با مارکتینگ روانپزشکان و مراکز روانشناسی، می‌توانید با طراحی وب‌سایت سفارشی برای مطب خود، اعتماد بیشتری از بیماران را جلب کنید و با مدیریت اعتبار آنلاین، ارتباط قوی‌تری با آنها برقرار کنید. پرسنال برندینگ همچنین به ایجاد یک هویت قوی برای مطب کمک می‌کند و با حفظ بیماران و ارائه خدمات بهتر، می‌توانید روند رشد مطب را بهبود بخشیده و ارزیابی‌های دقیق‌تری را انجام دهید.

مارکتینگ روانپزشکان و مراکز روانشناسی

خدمات ویژه روانپزشکان و مراکز روانشناسی چه کمکی به شما میکند؟​

بررسی ها نشان داده است که 70 درصد از افرادی که به دنبال درمانگر و مشاور هستند آنها را به صورت آنلاین جستجو می کنند. راه حل های بازاریابی دیجیتال مراکز روانپزشکی ما به شما کمک می کند تا بیماران بیشتری را جذب کنید. از پرسنال برندینگ گرفته تا استراتژی های دیجیتال و توسعه وب سایت، ما در هر جنبه در کنار شما گام برمیداریم .

خدمات مارکتینگ میم مدیکو به روانپزشکان و مراکز روانشناسی

خدمات ما بر اساس ارزیابی نیاز های شماست

خدمات مارکتینگ روانپزشکان و مراکز روانشناسی

طراحی وب سایت سفارشی مرکز روانپزشکی

یک وب سایت بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال برای روانشناسان است. بدون یک وب سایت خوش ساخت، یافتن آنلاین مطب شما برای بیمار امروزی دشوار خواهد بود! در تیم میم مدیکو ، ما یک وب سایت سازگار با موبایل با آمادگی بازاریابی دیجیتال ایجاد می کنیم تا حضور آنلاین شما را افزایش دهیم. ما همچنین صفحات وب شما را بهینه سازی می کنیم تا رتبه بندی موتورهای جستجوی شما را بهبود بخشند.

مدیریت اعتبار آنلاین و پرسنال برندینگ

با توجه به اینکه 71 درصد از بیماران از بررسی های آنلاین به عنوان اولین گام برای یافتن پزشک و 90 درصد از بیماران از بررسی های آنلاین برای ارزیابی پزشکان استفاده می کنند، مدیریت شهرت برای تبدیل ترافیک بیشتر به بیماران بسیار مهم است و کمک می‌کند تا شهرت آنلاین درخشانی را برای کسب و کار شما ایجاد کند.

حفظ بیمار را برای مطب روانشناسی خود افزایش دهید

بدون وجود یک فرآیند نظارت بر رضایت بیمار مناسب، ممکن است بیماران بیشتری از آنچه فکر می کنید از دست بدهید! استراتژی مدیریت پرسنال برند ما بیماران ناراضی را شناسایی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا فوراً با آنها تماس بگیرید تا نگرانی‌هایشان را برطرف کنید و ماندگاری را افزایش دهید.

گزارش گسترده برای نتایج قابل اندازه گیری

ما فقط کمپین های بازاریابی دیجیتال را برای فعالیت شما ایجاد نمی کنیم. ما همچنین عملکرد آنها را اندازه‌گیری می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که میزان جذب و نگهداری بیمار بهبود یافته است.

با خدمات ما بیشتر آشنا شوید

Our expertise + our experience = the success of your business
تخصص ما + تجربه ما = موفقیت کسب و کار شما
دریافت مشاوره دیجیتال برندینگ با میم مدیکو

هدیه اولین مشاوره خود را دریافت نمایید

پروپوزال

دانلود پروپوزال میم مدیکو

لطفا جهت دانلود پروپوزال، مشخصات خود را در فرم زیر وارد کنید.